Forex efemerydy


Dziękuję Oldze za niezwykłe weekendowe warsztaty. Odszedłem z cennymi informacjami na temat terminów na rynkach, sposobów określania ceny i głębszego zrozumienia pracy WD Gann oraz informacji astrologicznych, które zakodował w Tunelu Thru The Air. Twoja wielkoduszność w nauczaniu i dzieleniu się twoją wiedzą, twoja cierpliwość, twoja pasja do wszystkiego co związane z WD Gannem jest bardzo doceniane. 65279 Z pozdrowieniami Denise 65279 WD Gann był prawdziwym geniuszem, nie pomylił swojej życiowej obsesji na zrozumienie działania wszechświata poprowadzić go do opracowania rentownego pojazdu handlowego, który wielu próbowało naśladować, a także jest dowodem jego geniuszu. Astrologia odegrała istotną rolę w pracy cyklu Gannsa i aby zrozumieć, jak rozszyfrowuje rynki potrzebne do studiowania astrologii, jak to sam Gann rozumiał - na to nie ma lepszego miejsca, aby zacząć od DVD i kursów Olgi Morales. Z pozdrowieniami, S. S.London. Olga Morales jest jedyną przedstawicielką społeczności handlowej Astro, której ufam. Nie marnowała mojego czasu i zapewniła mi narzędzia do posuwania się naprzód. James Olga, w ciągu moich 30 lat na Wall Street i wokół niego nigdy nie widziałem, żeby Gann się zepsuł i wyjaśnił w tak łatwy sposób, by uchwycić to dzięki. Ten program jest koniecznością dla wszystkich zainteresowanych praktycznym zastosowaniem analizy Ganna na wszystkich rynkach. TR, New York, New York Około 10 lat temu zacząłem studiować rynki, płacąc ogromne sumy za kursy. Jednym kursem został przedstawiony W. D. Gann. Czytałem Tunnel Through the Air i jakoś wiedziałem, że w książce jest coś więcej niż to, co widziałem, ale nie miałem pojęcia, jak i gdzie znaleźć informacje lub klucze, aby to zrozumieć. Dzięki Oldze Morales mam teraz ten zasób - i za bardzo rozsądną cenę. Olga jest nie tylko utalentowanym nauczycielem, ale także hojnym nauczycielem. Ma prawdziwą chęć dzielenia się wspaniałym zrozumieniem astrologii (zwłaszcza w odniesieniu do Ganna), a jej kursy mają prawdziwą treść. Tak jak je przestudiowałem, jest ekscytujące, gdy zaczynam rozumieć, co mówi Gann, i jak najlepiej poznać znajomość zjawiska astrologicznego w Olgasie. Najlepszy ze wszystkich, mój handel przynosi korzyści Dziękuję, Olga. Życzę Ci wszystkiego najlepszego. ND Noosa, Queensland, Australia. Chciałem ci podziękować za dzielenie się ogromną wiedzą. Badanie rynków, a zwłaszcza Gann jest pełne ludzi sprzedających sny bez substancji. Moja podróż doprowadziła mnie do wielu takich ścieżek. Jako pełnoetatowy handlowiec Gann (i student) zawsze staram się ulepszać moje systemy, a znajdowanie twoich materiałów i kursów pomogło mi uzyskać znacznie mocniejsze zrozumienie niektórych metod Gannsa. . Kursy są prezentowane w sposób uporządkowany, łatwy do strawienia i zastosowania. Dla każdego, kto chce ulepszyć swoją Metodologię Ganna, a nawet dla każdego, kto interesuje się finansową astrologią - gorąco poleciłbym jej materiał. Chciałbym także podziękować C osmic M idpoint M ap you send, absolutnie zdumiewające hity, gdy spoglądamy wstecz w ciągu ostatnich 2 lat i cenne narzędzie posuwające się naprzód. Mówi się, że Seek, a znajdziecie. uczyniłeś poszukiwania o wiele bardziej smacznym doświadczeniem. Powodzenia Olga i jeszcze raz dziękuję. Studiowanie Ganna było dla mnie odkrywczą podróżą. Jest to podróż, która wymaga czasu i cierpliwości, a jednak wciąż czuję, że ledwie dotknąłem powierzchni po 5 latach nauki i ekspozycji na wiele różnych interpretacji pracy Gannsa. Każdy z nas odpowiada różnym nauczycielom i metodom nauczania, wizualnemu stylowi płyt DVD Olgas, które osobiście uważam za najbardziej edukacyjne i zdecydowanie polecam je. Olga dzieli się hojnie, nie pomijając kluczowych elementów układanki, a zatem nie tylko płyty DVD mają dobry stosunek ceny do jakości, ale także kierują cię w stronę metod badawczych i metod badań, które zapewnią rezultaty osobom gotowym poświęcić czas i pracę. Dziękuję, Olga, te prezentacje otworzyły drzwi do pomysłów, którym do tej pory brakowało wskazówek. Andrew, Sydney, AUSTRALIA Nawet wiedząc, że Gann używał astrologii, trudno jest zrozumieć, co się liczy i kiedy zastosować odpowiednią technikę. Po obejrzeniu prezentacji Olgasa moja świadomość i zrozumienie znacznie się poprawiły. Teraz bardzo pragnę uzyskać wszystkie prezentacje Olgas, gdy tylko je udostępni. Dobra robota Olga za świetne prezentacje. Dziękuję za pomoc w głębszym zrozumieniu, jak stosować astrologię w handlu. Jestem pewien, że przyłączam się do innych, kiedy mówię, że twoja praca jest bardzo doceniana. Odkąd studiowałem Ganna, chciałem zagłębić się w astrologiczne aspekty Ganna. Próbowałem jednak czytać książki startowe astrologii, jednak nigdy nie rozumiałem, jak je zaimplementować za pomocą wykresów technicznych. To było jak czarna dziura, po prostu za dużo informacji do odfiltrowania. Brakowało odpowiedniego i łatwego do przejrzenia kursu astrologicznego o smaku Ganna. Olga pokonała tę lukę dla mnie tym kursem. W zeszłym tygodniu otrzymałem DVD Olgasa i po prostu nie można go odłożyć na bok. Strumień i styl były proste, aby świecki człowiek zrozumiał i do rzeczy. Z niecierpliwością czekam na jej kolejny kurs średniozaawansowany. W końcu. w końcu mamy mentora, który chce udostępnić W. D. Gannsowi autentyczne metody handlu rynkami z astrologią. Byłem gotowy na następny poziom Ganna i kupiłem DVD Olgasa. Po wypróbowaniu produktów innych ludzi, byłem pod wrażeniem jej prostej prezentacji i nie mogę się doczekać kolejnych poziomów nauki, szczególnie dodatkowych wskazówek do książki W. D. Gannsa. Tunnel Thru The Air L. W. Adelajda w Australii otrzymałem do tej pory kurs Olgas Beginners oraz pierwszą lekcję jej kursu na poziomie średnio zaawansowanym. Kurs dla początkujących to wyjątkowa mieszanka informacji, której żałuję, że nie miałem przed sobą, gdy zaczynałem jako absolutny początkujący na arenie Gann. Obejmuje wszystkie podstawowe koncepcje astrologiczne i astronomiczne, z których każdy uczeń Ganna musi się jeszcze zmierzyć, mając nadzieję, że uda mu się zrozumieć sposób, w jaki Asters analizuje rynki i siebie jako przedsiębiorcę. Nie znalazłem tych informacji tak łatwo dostępnych w ogólnych książkach wprowadzających o astrologii (jeśli w ogóle). Styl prezentacji firmy Olgas jest jasny i zwięzły, z mnóstwem ilustracji, które sprawiają, że jest to wizualne doświadczenie edukacyjne. Bez puchu i wypełniaczy. Pierwsza lekcja kursu średniozaawansowanego opiera się na założeniach podjętych w Kursie dla Początkujących i już dała mi narzędzie, w jaki sposób należy przewidywać zwroty na rynkach. Nie mogę się doczekać kolejnej lekcji. Świetna robota, Olga Ukończyłam kurs dla początkujących i lekcję 1 kursu Intermediate. Kursy te są koniecznością dla handlowców, którzy chcą poznać astrologię finansową. Wykonałeś świetną robotę przy produkcji tych materiałów. Twoje wyjaśnienie materiału jest bardzo szczegółowe i naprawdę pomógł mi umieścić rzeczy w lepszej perspektywie. Nie czekaj, aż ukończysz lekcje i przygotuj lekcje dla poziomów pośrednich i zaawansowanych. Właśnie ukończyłem kursy dla początkujących i średniozaawansowanych i bardzo mi się podobały. Treść i tempo kursu były idealne i dały mi solidną podstawę do dalszego badania wykorzystania astrologii w moim handlu. Gorąco polecam kurs każdemu potencjalnemu uczniowi. Nie mogę się doczekać następnego DVD Jeśli szukasz odpowiedzi związanych z astrologią, Gannem i tym, jak wpływają one na każdą część naszego życia, podróż zaczyna się tutaj. Pasją Olgas jest nauczanie i mentorowanie Cię w tej podróży, a wszystko zaczyna się od prostego kroku zakupu tego DVD. Gorąco polecam wykonać ten krok, zrobiłem David Gold Coast, Australia Olga, co mogę powiedzieć, gdybyś miał około 20 lat temu, kiedy zacząłem studiować Ganna. Wydałem tyle pieniędzy na kursy i książki, które obiecywały tak wiele, ale jakoś nie dostarczały, to było dopóki cię nie znalazłem. Jakość i treść twoich kursów jest wyjątkowa, szczególnie Twój styl jest tak zrelaksowany i przyjemny. Twoja osobowość i śmiech są bardzo zaraźliwe, co sprawia, że ​​nauka staje się pełną radością. Świeciłaś dla mnie światłem Jest tylko jeden problem, wciąż chcę więcej badań domowych na Olga Moraless DVD to po prostu najlepsza publicznie dostępna astrologicznie oparta na Gann informacja. Z prostą twarzą mogę powiedzieć, że inni pobierają tysiące dolarów za materiał mniej korzystny niż produkty Olgas. Moim zdaniem należy połączyć pracę z kursu Olgasa z oryginalnymi książkami Gannsa i jego lekturą, a także z własnym studium astrologicznym, a nie znajdziesz lepszej kombinacji. Praca Ganna na własną rękę wymaga wielu godzin nauki i myślenia lateralnego. Materiał Olgas pomoże ci zrozumieć, jak Gann działał i o czym pisał. Może to potrwać lata krwi, potu i łez poza czasem potrzebnym na osiągnięcie celów handlowych. Odwiedzam ostatnio Twoją witrynę i jestem zdumiony pewnymi rzeczami, które pokazałeś w swoich klipach YT. Proszę wybaczyć moje podekscytowanie - od prawie dwóch lat badam rynki giełdowe i nauczyłem się tak wiele w tym stosunkowo krótkim czasie. Pomagasz mi zebrać rozległy (choć niewielki w większej ilości rzeczy) zbiór wiedzy w jasny i zwięzły sposób. Dzięki To, co osiągasz dzięki swojej pracy, jest częścią ścieżki, która prowadzi do samospełnienia - przekazywania twoich umiejętności i wiedzy dla dobra innych. Jeszcze raz, dzięki. Powód, dla którego napisałem do ciebie, to pokazać poprzez twoją pracę, że kierujesz ludzi we właściwym kierunku. Proszę, proszę, utrzymujcie dobrą pracę (nawet małe szczegóły: OM618 - złoty współczynnik) Niedawno ukończyłem kurs Astrologii dla początkujących Gann Traders przez OM. Lekcje odbywają się w formie wideo i podzielone na 6 etapów, co ułatwia zmianę lekcji. Astrologia jest dość geometrycznym tematem, a prezentacja graficzna jest bardzo dobra, dzięki czemu temat jest dużo łatwiejszy do zrozumienia. Kombinacja przejrzystej grafiki i pouczającego komentarza stanowi przydatny początek astrologicznych zasad wzbogaconych o praktyczne zastosowania i przykłady poprzez lekcje. Olga: Miałem teraz okazję zobaczyć twoje pośrednie DVD 1amp 2. Twoja prezentacja jest cudownie piękna. Cytat Obraz jest wart tysiąca słów pasuje do tego, co osiągnąłeś. Jesteś prawdziwym nauczycielem. Chciałbym teraz wziąć udział w każdej pracy, którą rozwijasz i promujesz. Poważnie pracowałem nad tomami i tomami (16 lat poważnych studiów) poprzednich prac astrologicznych i astronomicznych dotyczących spraw finansowych. Twoja praca jest najlepsza z Gann, Bayer, Jensen, Gillen amp McWhirter. Dałeś wspaniały dar dla Poszukiwaczy, którzy pragną bardziej rozwiniętej znajomości prawa naturalnego. Olga, jestem naprawdę wdzięczny za to, co podzieliłeś. Samouczki Olgasa bardzo pomogły mi zrozumieć zagadkową powieść Gannsa. Jako początkujący odkryłem animacje i wykresy, które pomagają zilustrować, w jaki sposób gwiazdy wpływają na rynki. Tylko dobry nauczyciel może sprawić, że okaże się prosty Z dużym uznaniem, Legal Disclaimer. Treści na tej stronie i artykuły są podawane wyłącznie jako informacje ogólne i nie należy ich traktować jako porady inwestycyjnej. Wszystkie informacje na tej stronie podane są wyłącznie w celach edukacyjnych. Treści na tej stronie są dostarczane bez żadnej gwarancji, wyraźnej lub dorozumianej. Wszystkie opinie wyrażone na tej stronie są opiniami autora i mogą zawierać błędy lub pominięcia. BRAK MATERIAŁU NIE STANOWI PORADY INWESTYCYJNEJ ANI NIE JEST ZALECENIE DO KUPOWANIA LUB SPRZEDAŻY WSZELKICH INSTRUMENTÓW FINANSOWYCH, W TYM, LECZ NIE TYLKO, ZAPASÓW, OPCJI, FOREXU, OBLIGACJI LUB FUTURY.

Comments

Popular posts from this blog

Forex center ljubljana

50 ruchoma średnia

Alternatywy na rynku forex